23 Ocak 2012 Pazartesi

Siz hiç "Pazartesi Başağrısı" diye bir şey duydunuz mu?

Pazartesi Stresi, Pazartesi Sendromu, Pazartesi Yoğunluğu nu duydum da Pazartesi Başağrısı yeni girdi lügatıma. Bu sabah işe gitmek için uyandığımda içine düştüğüm ağrının nasıl birşey olduğunu tarif bile edemem. Son bir aydır işime karşı önüne geçemediğim bir soğuma, tahammul edememe, ayaklarımın sürekli geri geri gitmesi ofisten içeri girer girmez üstüme çöken surat asıklığı gibi bir takım negatif tutumlarım var.
Ofisteyken tek derdim mesaimin bitmesi ve oradan bir an önce çıkmak. Çıktıktan sonra ise ertesi gün tekrar oraya gideceğimi düşününce başlayan karın ağrılarım, baş ağrılarım ile geceyi geçirdiğim çok oluyor...
Halbu ki ne istekli ne heyecanlı başlamıştım şuan çalıştığım şirkete ve görevime. Yıllarca emek verdiğim, uzmanlaştığım alanımı bırakıp yeni birşeyler keşfetme umuduyla bir geçiş yapmıştım. 
Hani şu evlilikte olan cicim ayları olayı var ya hah! o hesapa döndü işte benim bu iş değişikliği sürecim... Bir süre sonra dünyam  başıma yıkılmaya başladı.